BESTSELLEROWA PROMOCJA

KLIKNIJ i zobacz 25 najlepszych tytułów z 25% rabatem!

Dla wydawców

Jesteśmy otwarci na współpracę z wydawcami ciekawych książek, które mogłyby zainteresować naszych Klientów.

Zasady współpracy

Jeśli chcesz, aby nasz klub książki miał w ofercie książki Twojego wydawnictwa, w pierwszej kolejności zadbaj, by były dostępne w największych hurtowniach na rynku (Olesiejuk, Azymut). Jeśli Twoje książki będą tam dostępne - napisz do nas, abyśmy umieścili je w ofercie.

Chcąc dobrze optymalizować nasze magazyny wprowadziliśmy zasadę, że bezpośrednią współpracę nawiązujemy dopiero wtedy, gdy sprzedaż książek danego wydawcy (w które zaopatrujemy się w hurtowniach) przekracza minimum logistyczne pozwalające zamawiać nową dostawę u wydawcy co tydzień. Czyli w praktyce dopiero wtedy, gdy sprzedajemy co najmniej 20-30 egzemplarzy książek danego wydawcy tygodniowo. Ten pułap przekracza w tej chwili kilkunastu wydawców, z którymi nawiązaliśmy bezpośrednią współpracę.

W przypadku małych wydawnictw katolickich lub konserwatywnych wydających naprawdę ciekawe i unikalne książki, jesteśmy w stanie odstąpić od tej zasady i nawiązać stałą współpracę bez powyższych wymogów. W takim przypadku prosimy o kontakt.

Patronat Tolle.pl

W przypadku naprawdę ciekawych książek jesteśmy również zainteresowani patronatem naszej księgarni.

Dysponujemy:

  • bazą ponad 70 tys. odbiorców naszych newsletterów
  • bazą ponad 1000 stron internetowych w Programie Partnerskim, do których należą także duże katolickie portale

W ramach patronatu zapewniamy specjalną promocję danego tytułu w naszych newsletterach, na stronie głównej i w księgarniach partnerskich.

Jeśli jesteś zainteresowany objęciem patronatu przez naszą księgarnię nad właśnie wydawaną przez Ciebie książką - skontaktuj się z nami.

Pamiętaj!

Jesteśmy księgarnią katolicką, która ma w ofercie książki z różnych dziedzin i tematów, ale skierowane do osób poważnie traktujących swoją wiarę. Dlatego z oczywistych powodów odrzucamy oferty współpracy od wydawców oferujących książki sprzeczne z naszymi wartościami (np. ezoterykę).

Nasza strategia zakłada także jasną koncentrację na rynku książki. Dlatego nie jesteśmy zainteresowani współpracą w zakresie sprzedaży muzyki, filmów, gier komputerowych i planszowych, czasopism, etc.

Z powodu małego zainteresowania naszych Klientów raczej nie jesteśmy również zainteresowani sprzedażą tomików poezji.