TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Etykieta biznesu. Przewodnik

Co wypada robić, a czego nie w różnych sytuacjach biznesowych to problem dotyczący nie tylko początkujących menedżerów. Znajomość zasad etykiety biznesowej jest jednym z warunków koniecznych, żeby menedżer został uznany za profesjonalistę, osobę opanowaną i świadomą swojej wartości. Etykieta opisywana w niniejszym przewodniku to nie tylko klasyczny savoir-vivre, dotyczący zasad zachowania przy stole, ubioru czy przedstawiania się, ale także wskazówki odnośnie do tworzenia prawidłowych relacji w trakcie spotkań, komunikacji elektronicznej czy kontaktów międzykulturowych.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer business
Autor: Roy A. Cook, Gwen O. Cook, Laura J. Yale
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 136
Wymiar [mm]: 145x205
EAN: 9788376015606
ISBN: 9788376015606
ID: 132504

Zobacz również

Etykieta biznesu. Przewodnik
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...