TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Filozofia reklamy

"Filozofia reklamy" pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów.

Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość...

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Petrus
Autor: Magdalena Napierała
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 208
Wymiar [mm]: 140x200
EAN: 9788377200254
ISBN: 978-83-7720-025-4
ID: 211343

Zobacz również

Filozofia reklamy
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...