TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Marka przywództwa

Motto marki Wal-Marta "codziennie niskie ceny" jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.

Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.

Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes
Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 304
Wymiar [mm]: 150x225
EAN: 9788362195510
ISBN: 9788362195510
ID: 185115

Zobacz również

Marka przywództwa
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...