TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

* Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
* Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
* Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet

Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży. Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:

* Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
* Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
* Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.

Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.

Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.

* Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
* Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
* Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
* Budowanie i pozycjonowanie marki
* Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
* Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Autor: Mark Joyner
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 222
Wymiar [mm]: 140x210
EAN: 9788324603978
ISBN: 83-246-0397-2
ID: 126437

Zobacz również

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...