BESTSELLEROWA PROMOCJA

KLIKNIJ i zobacz 25 najlepszych tytułów z 25% rabatem!

O książce

Pięć najważniejszych pytań

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania.

To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:

  • Co jest misją mojej firmy?
  • Kim są nasi klienci?
  • Co cenią nasi klienci?
  • Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Liczba stron: 116
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Wydanie: Warszawa 2013
ISBN: 978-83-264-4526-2

Zobacz również

Pięć najważniejszych pytań
48.99 zł
  • Wysyłamy w ciągu 3-4 dni
  • Dostawa za jedyne 7,99 zł
    - sprawdź
Mogą Cię również zainteresować książki...