TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

Właściwe decyzje prowadzą menedżerów na sam szczyt, a błędne mogą przyczynić się do załamania ich kariery. To oczywisty fakt, nad którym jednak w sytuacjach kryzysowych nie zawsze jest czas się zastanowić. Menedżerowie odnoszący największe sukcesy wiedzą znakomicie, że własne doświadczenie, intuicja czy analiza danych statystycznych to za mało. Ważne jest również czerpanie z doświadczeń innych biznesmenów. Ludzi, którzy zmagali się z podobnymi wyborami, a więc znają zagadnienie od podszewki i mogą udzielić bezcennych rad. Do grona tego należą właśnie specjaliści skupieni wokół Harvard Business School Press.

Wśród autorów świetnych artykułów znaleźli się między innymi Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Ram Charan, Thomas Davenport i John Hammond. Skorzystaj z ich bogatej wiedzy i dowiedz się, jakie czynniki przeszkadzają w podejmowaniu świadomych decyzji. Przeczytasz również, jakie konsekwencje może mieć brak umiejętności korzystania ze zdobytych informacji oraz dzielenia się nimi. W książce omówiono także zagadnienie strategicznego planowania i jego wpływu na podejmowanie dynamicznych decyzji oraz psychologię procesu decyzyjnego. Warto wiedzieć wcześniej.

* Wartość suchych faktów i statystyk.
* Znaczenie logiki i dowodów w zarządzaniu.
* Waga emocji, przeczuć i zdrowego rozsądku.
* Eliminacja przeszkód w otwartym dialogu.
* Diagnostyka decyzji i pokonywanie blokad.
* Stawianie na właściwych ludzi i odpowiednie technologie.

"Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w "Harvard Business Review" - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

Obowiązkowa dla ambitnych biznesmenów i menedżerów pracujących w organizacjach na całym świecie!

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 224
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788324612437
ISBN: 978-83-246-1243-7
ID: 153343

Zobacz również

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...