TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?

Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.

Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.

"Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego.

* Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przywódcy
* Wypracowywanie własnych zasad przywództwa
* Style zarządzania: łagodne i twarde
* Komunikacja z podwładnymi
* Charyzma, osobowość i charakter przywódcy
* Przywódcy w armii - rola dyscypliny i autorytetu

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 190
Wymiar [mm]: 145x215
EAN: 9788373619104
ISBN: 83-7361-910-0
ID: 129609

Zobacz również

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...