BESTSELLEROWA PROMOCJA

KLIKNIJ i zobacz 25 najlepszych tytułów z 25% rabatem!

O książce

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.

Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach "W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka" oraz "Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji" miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Liczba stron: 200
Wydawnictwo: Znak
Wydanie: Kraków 2006
ISBN: 83-240-0730-X

Zobacz również

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Nakład wyczerpany
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...