BESTSELLEROWA PROMOCJA

KLIKNIJ i zobacz 25 najlepszych tytułów z 25% rabatem!

O książce

Zakamarki marki

Ocena:
(2 opinii)

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

Opinie naszych Klientów (2 opinii)Napisz swoją opinię

Warto!

Jeśli mieliście już okazję słuchać Pawła Tkaczyka, wystarczy chyba, że powiem – pisze równie ciekawie, jak wykłada. Jeśli nie znacie Pawła Tkaczyka, powiem jedno – czas najwyższy go poznać. Książka jest napisana językiem prostym (nie prymitywnym!), a przy tym niezwykle barwnym! Dużo ciekawych przykładów i porównań. Autor w jasny sposób opisuje to, czym jest marka i w jaki sposób powinna być budowana. Dzięki tej książce w przystępny sposób zdobędzie się mnóstwo wiedzy. Jestem naprawdę pod wrażeniem. Zaznaczam jednak, że ta pozycja jest raczej zbiorem krótkich artykułów na poszczególne tematy, niż typową, podzieloną na rozdziały książką; przez co w pewnym momencie może się wydać nieco chaotyczna. Z drugiej strony pewne powtórzenia pozwalają utrwalić się różnym zagadnieniom. Uważam, że jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zaczynają swoją przygodę z marketingiem. Jestem jednak pewna, że nawet doświadczeni marketerzy mogą w niej odnaleźć coś ciekawego. Z pewnością będzie to również miła lektura dla tych, którzy z czystej ciekawości chcą się dowiedzieć czegoś na temat marek. Myślę, że nie będzie przesadą, jeśli stwierdzę, że ta książka może porwać każdego.

autor opinii: Małgorzata

Absolutny nr 1!

Śmiało mogę to przyznać - najlepsza książka marketingowa jaką czytałam. Jestem pod ogromnym wrażeniem, bo do tej pory czytam książki teoretyków a tu niesamowite spotkanie z praktykiem. Książka napisana niesamowitym językiem. Trochę na początku się jej bałam, bo nie sądziłam, że zrozumiem to co w książce się pojawia. I nagle zostałam oszołomiona. Paweł Tkaczyk pisze bardzo zrozumiałym językiem, prostym dla każdego. Tłumaczy pojęcia i pisze niesamowicie obrazowo. Wiele tematów poruszonych w książce wpłynęło na moją pracę. Zaczęłam inaczej myśleć i bardziej "pracować z klientem". Książka jak dla mnie jest absolutnym numerem jeden z dziedziny marketingu. Już nie mogę doczekać się, aż sięgnę po "Grywalizację". Serdecznie polecam tę książkę nie tylko doświadczonym marketerom, ale chyba przede wszystkim osobom, które zaczynają swoją przygodę z marketingiem.

autor opinii: Karolina Nowak

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Liczba stron: 216
Wydawnictwo: Helion
Wydanie: Gliwice 2011
ISBN: 978-83-246-3334-0

Zobacz również

Mogą Cię również zainteresować książki...