TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Zakupologia

Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.

Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: ZNAK
Autor: Martin Lindstrom
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 208
Wymiar [mm]: 155x215
EAN: 9788324011803
ISBN: 9788324011803
ID: 145118

Zobacz również

Zakupologia
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...