TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Zwyciężanie na trudnym rynku

Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Większość firm wykorzystała już całkowicie możliwość redukcji kosztów jako źródła oszczędności. Konkurencja jest ostra, a szanse na wprowadzenie innowacyjnego produktu - nikłe.

W obliczu takich ograniczeń wielu menedżerów skupia się jedynie na zwiększaniu i utrzymaniu udziału w rynku, co ma zapewnić wyższe zyski. Hermann Simon, Frank F. Bilstein i Frank Luby twierdzą, że każda firma ma szanse wygenerowania zysku stanowiącego od 1 do 3 procent ich rocznego przychodu, jeśli zdecyduje się obrać zupełnie inną drogę postępowania. Jaki jest klucz do sukcesu? Należy przekonfigurować marketing mix, tak aby sprzedawać produkty i usługi w sposób nieintuicyjny.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes
Autor: Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Wymiar [mm]: 150x230
EAN: 9788377460580
ISBN: 978-83-7746-058-0
ID: 208562

Zobacz również

Zwyciężanie na trudnym rynku
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...