TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Jacy ludzie są najlepszymi liderami? Jak człowiek staje się przywódcą? Co dzieje się w organizacji, w której brakuje lidera? To zaledwie kilka spośród wielu pytań dotyczących przywództwa, rozważanych w tym zbiorze artykułów.

Przywództwo to dyscyplina z pogranicza psychologii, zarządzania, komunikacji, strategii, a nawet reklamy. Jest niezbędne wszędzie tam, gdzie ludzie dążą do wspólnych celów. Od kompetencji, charakteru i technik stosowanych przez lidera zależy przyszłość organizacji. W tym zbiorze artykułów znajdziesz interdyscyplinarną wiedzę potrzebną każdemu liderowi.

* Inteligencja emocjonalna: czy można nauczyć się przywództwa?
* W jaki sposób sukcesy wzbogacają lub niszczą psychikę lidera?
* Sześć stylów przywództwa
* Zarządzanie uwagą: jak lider zdobywa miejsce w umysłach swoich ludzi?
* Zmiana władzy: jak ograniczyć wstrząsy w organizacji, gdy pojawia się nowy lider?
* Przywództwo w szybko rozwijającej się firmie: kiedy odejść od ręcznego sterowania organizacją?
* Jacy ludzie są automatycznie uznawani za liderów?
* Studium przypadku: Erik Schmidt - człowiek, który odbudował firmę Novell

"Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy to doświadczeni eksperci w dziedzinie przywództwa. Analizują prawdziwe przypadki, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Podają liczne przykłady skutecznego i nieskutecznego przywództwa.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 226
Wymiar [mm]: 145x215
EAN: 9788373619005
ISBN: 83-7361-900-3
ID: 129573

Zobacz również

Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...