TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Biznes w sieci

Książka jest też użytecznym elementarzem dla przyszłych e-biznesmenów. W cyfrowej rzeczywistości krzywa uczenia się jest stroma i tylko nieliczni osiągną na czas jej szczyt. Teraz zaś, kiedy w sieciowych inwestycjach chodzi nie tyle o lokowanie nadmiarów gotówki, ile o osiąganie zysków, zorientowanie się, dlaczego części przedsiębiorców ta sztuka się udała, a części nie, może pozwolić na szybsze wybranie właściwej drogi lub uniknięcie największych zagrożeń.

Autor książki, Colin Barrow, jest kierownikiem Katedry Przedsiębiorczości w Cranfield School of Management i dyrektorem Programu Wzrostu i Rozwoju Działalności Gospodarczej, najbardziej znanego brytyjskiego programu dla przedsiębiorców. Jest również członkiem-założycielem zespołu, który założył działającą przy uczelni wylęgarnię sieciowej przedsiębiorczości CranfieldCreates.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Felberg
Autor: Colin Barrow
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 294
Wymiar [mm]: 130x210
EAN: 9788388667541
ISBN: 83-88667-54-8
ID: 48405

Zobacz również

Biznes w sieci
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...