TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój

W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami.

Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.

Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach "dwie drogi" stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw, jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć "dwiema drogami" także w twojej firmie.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes
Autor: Inder Sidhu
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 220
Wymiar [mm]: 158x233
EAN: 9788377464649
ISBN: 9788377464649
ID: 268886

Zobacz również

Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...
 - okładka książki

Abc. Jak zbudować zespół, który zwycięża

Blair Singer
 - okładka książki

Cała naprzód! Sztuka świadomego planowania własnego życia

Michael Hyatt, Daniel Harkavy
 - okładka książki

Zarządzanie czasem czyli co jest w życiu najważniejsze

Agnieszka Szewczyk
 - okładka książki

5 języków docenienia w miejscu pracy

Gary D. Chapman, Paul E. White
 - okładka książki

Liczy się Dzisiaj. 12 ćwiczeń w dniu dzisiejszym - gwarantowany sukces jutro

John C. Maxwell
 - okładka książki

Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami

Fabrizio Majorana, Alessandro Morelli
 - okładka książki

Dobór personelu. Seria: Biblioteka Moderatora

Tomasz Witkowski (red.)
 - okładka książki

Zarządzanie finansami, czyli ile kosztuje bilet do nieba

Agnieszka Szewczyk
 - okładka książki

Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Ken Blanchard, Michael O Connor
 - okładka książki

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach

David D. Dubois, William J. Rothwell
 - okładka książki

Co robić, gdy masz za dużo do zrobienia

Laura Stack
 - okładka książki

Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Lloyd Baird, Harvard Business School Press
 - pudełko audiobooku

Zarządzanie przez wartości Audio. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Ken Blanchard, Michael O Connor
 - okładka książki

Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Jamie O. Harris
 - okładka książki

5 języków docenienia w miejscu pracy

Gary D. Chapman, Paul E. White
 - okładka książki

Lean Banking. Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami

Fabrizio Majorana, Alessandro Morelli
 - okładka książki

Firma z duszą

Michael Cardone (jr)
 - okładka książki

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Peter F. Drucker