TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Przekuj strategię w rzeczywistość!

* Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
* Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
* Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.

Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.

Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:

* przeprowadzić audyt rynku,
* przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
* stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
* przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
* spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
* zarządzać marką,
* zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
* zarządzać relacjami z klientami (CRM).

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Peter Cheverton
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 496
Wymiar [mm]: 176x250
EAN: 9788324600830
ISBN: 83-246-0083-3
ID: 153105

Zobacz również

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...