TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych!

Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.

"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.

* Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
* Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
* Godzenie skłóconych zespołów
* Budowanie relacji biznesowych
* Sztuka negocjowania z klientami
* Polubowne rozstrzyganie sporów
* Rozwiązywanie sporów przed sądem

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 232
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788373619098
ISBN: 83-7361-909-7
ID: 153008

Zobacz również

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...