TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

e-biznes. Relacje z klientem

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

* Skuteczny newsletter
* Blog w Twojej firmie
* Nowoczesna obsługa klienta
* Optymalne wykorzystanie autorespondera
* E-biznes, który zarabia

Złota era newslettera

Witamy serdecznie,

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Pozdrawiamy,
Grupa Wydawnicza Helion SA

Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki. Jeśli masz jakieś pytania, pisz na adres: poczta@shrew.pl.

A teraz otwórz książkę.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Helion
Autor: Patrycja Kierzkowska
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 208
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788324611164
ISBN: 9788324611164
ID: 153791

Zobacz również

e-biznes. Relacje z klientem
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...