TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne!

* Budowanie uczących się organizacji
* Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów
* Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie

Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią - sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne - stało się niezwykle istotne. Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może "uczyć się" sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.

* Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy
* Wykorzystywanie doświadczenia pracowników
* Zarządzanie procesem twórczym
* Proces uczenia się organizacji
* Wdrażanie innowacji w firmie
* Rozwijanie potencjału intelektualnego

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 244
Wymiar [mm]: 145x215
EAN: 9788373619319
ISBN: 9788373619319
ID: 129581

Zobacz również

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...