TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy - historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.

Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.

* Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
* Jak skłonić ich do rozmowy?
* Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
* Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
* Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: David Balter, John Butman
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 220
Wymiar [mm]: 145x215
EAN: 9788324605620
ISBN: 83-246-0562-2
ID: 126443

Zobacz również

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...