TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm

Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?

* Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?
* Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?
* Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?

Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować - mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak:

* utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju,
* doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych,
* realizować zadania w formie projektów,
* przeprowadzać segmentację rynku zbytu,
* odważnie eksperymentować z nowymi produktami,
* oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży,
* zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Autor: Mark Brownley
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 206
Wymiar [mm]: 140x210
EAN: 9788324605392
ISBN: 83-246-0539-8
ID: 126455

Zobacz również

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...