TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.

* Planowanie przyszłości firmy
* Taktyka gry rynkowej
* Niekonwencjonalne metody planowania projektów
* Inwestowanie w przełomowe technologie
* Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 224
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788373619067
ISBN: 83-7361-906-2
ID: 153395

Zobacz również

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...