TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii

Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego!

* Reguły tworzenia strategii
* Wykorzystanie narzędzi inżynierii finansowej
* Uwzględnianie potencjału internetu

O powodzeniu we współczesnym biznesie decyduje odpowiednia strategia rozwoju i działania firmy. W wielu firmach jednak opracowywanie strategii pomija się lub traktuje jako "zło konieczne" i przygotowuje się ją w postaci kilku lakonicznych punktów nie oddających pełnego obrazu sytuacji przedsiębiorstwa i planowanych działań. Tymczasem dobrze zaprojektowana strategia może okazać się początkiem dynamicznego rozwoju firmy, spowodować wzrost zysków i zapewnić lepszą pozycję na rynku. Należy jednak umieć rozpoznać i uwzględniać czynniki mające wpływ na planowaną strategię.

"Harvard Business Review. Doskonalenie strategii" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych planowaniu strategicznemu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak internet wpłynął na planowanie strategiczne w wielu przedsiębiorstwach, jak tworzyć strategie, których lektura nie będzie nużąca, i jakimi regułami się kierować w procesie ich przygotowywania. Nauczysz się stosować instrumenty inżynierii finansowej i tak planować działania, że wydajność Twojej firmy wzrośnie.

* Tworzenie strategii w formie opowiadania
* Przedstawianie strategii w postaci mapy
* Strategia jako zbiór reguł
* Wsparcie strategii za pomocą inżynierii finansowej
* Wdrażanie strategii w przedsiębiorstwie
* Zwiększanie skuteczności działań firmy

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 256
Wymiar [mm]: 145x205
EAN: 9788373619111
ISBN: 83-7361-911-9
ID: 129550

Zobacz również

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...