TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu.

Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędnej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Autor: Philip Kotler
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 148
Wymiar [mm]: 140x200
EAN: 9788320815696
ISBN: 83-208-1569-X
ID: 37411

Zobacz również

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...