TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

10 zasad budowania trwałych relacji z klientem

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie!

* Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
* Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
* Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne. Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś - ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy - tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?

Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:

* myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
* nagradzać lojalnych klientów,
* sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
* nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
* dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
* stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Helion
Autor: Ivan Bures, Pavel Rehulka
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 204
Wymiar [mm]: 135x210
EAN: 9788324600021
ISBN: 83-246-0002-7
ID: 126427

Zobacz również

10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...