TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Amerykański mit polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki

Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także poprzez swą nachalną wszechobecność współtworzy nasz krajobraz semiotyczny, stając się ważnym czynnikiem kulturotwórczym. Ponieważ należy do obszaru kultury masowej, w swych komunikatach wykorzystuje elementy i rodzaje masowej wyobraźni tak, aby ułatwić zrozumienie adresatowi. Dlatego też często czerpie z kulturowych zasobów odbiorców komunikatów – przywołane motywy muszą być im znane, aby były zrozumiane właściwie i w pełni.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Jolanta Szymkowska-Bartyzel
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 182
Wymiar [mm]: 165x240
EAN: 9788323320869
ISBN: 83-233-2086-1
ID: 28348

Zobacz również

Amerykański mit polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...