TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Inspiracja

Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą — przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

Teoria

Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań — poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

Technika

Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

Agenda

Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

Może

Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Marek Staniszewski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 112
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788324604845
ISBN: 978-83-246-0484-5
ID: 152574

Zobacz również

Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...