TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Billboard. Reklama otwartej przestrzeni

Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce! To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich związanych zawodowo z branżą reklamową. Znana na całym świecie i powszechnie uważana na biblię reklamy zewnętrznej.

Opisuje jak powstała ta komercyjna sztuka i jak się rozwija. Pokazuje jaką rolę pełni plakat i jak "pracuje" w kampanii reklamowej, podając przykłady skutecznych i źle przeprowadzonych kampanii.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor: David Bernstein
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 240
Wymiar [mm]: 250x290
EAN: 978830114615302
ISBN: 830114615X
ID: 154011

Zobacz również

Billboard. Reklama otwartej przestrzeni
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...