TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Co siedzi w głowie klienta

W dzisiejszym świecie poprawa skuteczności sprzedaży detalicznej nie jest już tylko kwestią wyboru - to sprawa życia i śmierci. Nikt nie wie na ten temat więcej niż Herb Sorensen, a to dlatego, że lepiej niż ktokolwiek inny rozumie on zachowanie klientów w sklepie.

Dzięki drobiazgowej analizie niezliczonej ilości zakupów, Sorensen dokładnie pokazuje, o czym myślą klienci, dlaczego zachowują się w dany sposób i jak należy zmienić powierzchnię handlową, aby uzyskać lepsze rezultaty. Ta publikacja odkryje przed tobą, jak czerpać więcej korzyści z szybkich zakupów, jakie są trzy chwile prawdy na każdych zakupach, jak wyglądają schematy poruszania się klientów po sklepie i w jaki sposób wykorzystywać aktywną sprzedaż, by umieszczać produkty właśnie tam, gdzie jest ich najlepsze miejsce.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer business
Autor: Herb Sorensen
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 332
Wymiar [mm]: 165x240
EAN: 9788326406041
ISBN: 9788326406041
ID: 182676

Zobacz również

Co siedzi w głowie klienta
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...