TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Czas na e-biznes

Ocena:
(2 opinii)

Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www?

* Nowe modele e-biznesu - programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
* Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
* Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie - ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:

* pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
* stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
* tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
* zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
* redagować skuteczne e-maile reklamowe,
* kupować i stosować bazy adresowe.

Niech Twój e-biznes zarabia na Ciebie!

Opinie naszych Klientów (2 opinii)Napisz swoją opinię

Nie powinna rozczarować.

Styl pisania Piotra Majewskiego, to zdecydowanie nie mój styl, ale mimo wszystko książkę czytało mi się dobrze. Jest napisana prostym, zrozumiałym językiem. Mniej zrozumiałe kwestie dotyczą jedynie pewnych zagadnień związanych z dziedziną informatyki. :)
Książka może się przydać zarówno osobom początkującym w e-biznesie, jak i tym, którzy pragną dowiedzieć się czegoś na temat samego marketingu. Znajdują się tu definicje wielu podstawowych pojęć z dziedziny e-biznesu, które mogą ułatwić zrozumienie pewnych zagadnień lub usystematyzować wiedzę. Autor odwołuje się w książce do własnych doświadczeń i podaje wiele praktycznych rad.
Szczerze mówiąc, na pewne kwestie mam nieco odmienne spojrzenie niż autor, poza tym czegoś więcej oczekiwałam chociażby po rozdziale dotyczącym programów partnerskich, ale i tak trzeba przyznać, że to bardzo dobra pozycja! Szczególnie interesujące były rozdziały dotyczące copywritingu, spamu i testów. Warto się zapoznać.

autor opinii: Małgorzata

Książka, którą należy przeczytać!

Ta książka to kopalnia wiedzy. Na samym początku nasza wiedza została usystematyzowana. Podane są definicje pojęć, które są niezwykle istotne w rozkręcaniu własnego biznesu. Niezwykle ciekawe treści, opisane w zrozumiały sposób. Książka warta uwagi. Czytało mi się ją bardzo dobrze. Druk jest bardzo przejrzysty. Wszystko wytłumaczone jak należy. Bardzo ciekawe rozdziały na tematy Copywritingu, SPAMU, stronach www. Wskazówki jak budować listę mailingową i jak pisać dobre e-miale :)

autor opinii: Karolina Nowak

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Autor: Piotr Majewski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 392
Wymiar [mm]: 176x250
EAN: 9788324607006
ISBN: 978-83-246-0700-6
ID: 152799

Zobacz również

Czas na e-biznes
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...