TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku? Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy "niedostrojone" popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście.

Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały.

Książka "Czemu jeszcze na to nie wpadłeś" pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes
Autor: Craig Stull, Phil Myers, David Meerman Scott
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 230
Wymiar [mm]: 135x215
EAN: 9788377461198
ISBN: 9788377461198
ID: 211866

Zobacz również

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...