TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Dlaczego przywiązujemy się do marki?

Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku.

Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki. Mogą nimi być:
- skrystalizowane przekonania na temat marki produktu
- zgodność obrazu marki z wizerunkiem własnej osoby
- więź emocjonalna, jaką tworzy nabywca z daną marką
- satysfakcja z marki
- świadomość marki.

Badaniem tych właśnie zagadnień zajmuje się w swej książce Anna Maria Zawadzka, która poszukuje odpowiedzi na pytanie: dlaczego przywiązujemy się do marki?

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Anna M. Zawadzka
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 160
Wymiar [mm]: 240x170
EAN: 9788360083109
ISBN: 83-60083-10-X
ID: 44941

Zobacz również

Dlaczego przywiązujemy się do marki?
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...