TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Czas, energia i wyobraźnia - oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki - czy o tym wiedzieli, czy nie.

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.

Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:

* znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujących zdalnie;
* znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy;
* tworzenie sieci kontaktów;
* tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
* dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji;
* skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami;
* maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
* korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujących nieograniczone możliwości.

Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Autor: Jay Conrad Levinson
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 520
Wymiar [mm]: 140x200
EAN: 9788324600779
ISBN: 83-246-0077-9
ID: 129540

Zobacz również

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...