TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu!

* Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach
* Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy
* Wybierz odpowiednią formę promocji firmy w mediach

Nowoczesne public relations to nie tylko kontakty z prasą. Środki masowego przekazu - telewizja, radio, a ostatnio również internet - kształtują opinię publiczną na całym świecie. Umiejętność efektywnej współpracy z dziennikarzami, reporterami i autorami artykułów to kluczowy elementy pracy specjalisty PR. Odpowiednio zaprezentowany materiał o firmie i jej produktach, czy usługach może przynieść jej dodatkowe zyski i powiększyć grono klientów. Aby jednak taki materiał pojawił się w prasie, radiu czy telewizji, należy wcześniej w odpowiedni sposób go przygotować.

"Jak utrzymywać dobre relacje z mediami" to podręcznik przedstawiający zasady skutecznych działań PR w erze nowych technologii i środków masowego przekazu. Opisuje zarówno zagadnienia prawno-etyczne, jak i praktyczne metody współpracy z dziennikarzami prasowymi i telewizyjnymi. Uczy, jak wybrać najefektywniejsze medium, jak przygotować notkę prasową i jak poradzić sobie z wywiadami radiowymi i telewizyjnymi.

* Prawo prasowe, etyka dziennikarska i koncesje
* Nowe technologie i nowe środki masowego przekazu
* Wybór najodpowiedniejszego medium
* Tworzenie notek prasowych i artykułów
* Rozmowy z prasą
* Sztuka udzielania wywiadów

To doskonałe źródło wiedzy dla każdego specjalisty PR - zarówno początkującego, jak i doświadczonego.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Autor: Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 160
Wymiar [mm]: 148x210
EAN: 9788373618985
ISBN: 83-7361-898-8
ID: 153180

Zobacz również

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...