TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców

Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody!

* Zadania szefa sprzedaży i handlowca: od coachingu - po powstrzymywanie spadku sprzedaży
* Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie sprzedaży i handlowcy
* Warunki pracy handlowców i dyrektorów sprzedaży w Polsce

Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę rywalizacji. Twoim zadaniem jest dopilnowanie wszystkiego: musisz realizować plany sprzedaży, radzić sobie z klientami i kolegami, a czasami także zarządzać zespołem. Nie możesz dać się zaskoczyć: sytuacja zmienia się szybko, a wygrywa ten, kto potrafi przetrwać.

Nie zawsze jednak wiadomo, jakie rozwiązania są w danej sytuacji najlepsze. Nie kupuj akademickiego podręcznika, by je poznać - zanim go przeczytasz, może być za późno. Tym, czego potrzebujesz, jest mapa linii frontu, która szybko naprowadzi Cię na trop. Dzięki niej uświadomisz sobie, w jakim znajdujesz się położeniu i jakie masz możliwości. Innymi słowy, potrzebujesz tej książki. Autor pisze w niej wprost o prawdziwych warunkach pracy polskiego handlowca i dyrektora sprzedaży - o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach - i o tym, jak sobie z tym radzić. Książka zawiera wiele przydatnych spostrzeżeń i na prawdziwych przykładach omawia metody i techniki pracy handlowca. Przeczytaj ją i dowiedz się:

* co motywuje polskich handlowców,
* jak budować zespoły handlowców - dobierać ludzi, wdrażać zasady współpracy, tworzyć więzi,
* jak rozwijać ich kompetencje,
* jak postępować z przedstawicielami handlowymi,
* jakie błędy popełniają najczęściej szefowie sprzedaży,
* jak zatrzymać w firmie najlepszych handlowców,
* jak radzić sobie z problemami, takimi jak wejście do nowej firmy, pogorszenie wyników sprzedaży, wstrząsy w zespole handlowców.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Andrzej Niemczyk
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 214
Wymiar [mm]: 145x215
EAN: 9788324604203
ISBN: 83-246-0420-0
ID: 129559

Zobacz również

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...