Kościół na rynku. Eseje pastoralne
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Informacje techniczne
Oprawa: |
twarda |
Wydawca: |
WIĘŹ |
Autor: |
ks. Andrzej Draguła |
Rok wydania: |
2021 |
Ilość stron: |
384 |
Wymiar [mm]: |
205x140 |
EAN: |
9788365424969 |
ISBN: |
9788365424969 |
ID: |
486625 |
Zobacz również
27.76 zł
- Wysyłamy w ciągu 1-3 dni
- Dostawa za jedyne 8.90 zł
- sprawdź