TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Kościół na rynku. Eseje pastoralne

Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: WIĘŹ
Autor: ks. Andrzej Draguła
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 384
Wymiar [mm]: 205x140
EAN: 9788365424969
ISBN: 9788365424969
ID: 486625

Zobacz również

Kościół na rynku. Eseje pastoralne
27.76 zł
  • Wysyłamy w ciągu 1-3 dni
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...