TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Kotler o marketingu. Jak tworzyć zdobywać i dominować na rynkach

Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu!

* Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm
* Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia
* Przeprowadź ocenę skuteczności działań marketingowych

Przemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji - to konieczność. Przedsiębiorstwa, które stosują odpowiednią politykę marketingową, stają się liderami rynku. Jednak stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem -- wybór działań powinien zależeć od wielu czynników powiązanych z rynkiem, sytuacją gospodarczą, docelową grupą klientów i wieloma innymi danymi, które należy wziąć pod uwagę. Warto więc zobaczyć, jak na współczesny marketing spogląda jeden z największych autorytetów w tej dziedzinie - Philip Kotler.

Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach" to doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku.

* Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku
* Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy
* Techniki budowania marki
* Analiza rynku
* Opracowanie miksu marketingowego
* Zdobywanie lojalnych klientów
* Zasady planowania marketingowego
* Techniki oceny efektywności marketingu
* Marketing elektroniczny

Spędź dziś kilka godzin z najlepszym na świecie specjalistą od marketingu, a jutro będziesz mógł poprawić wyniki swojej działalności.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Philip Kotler
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 368
Wymiar [mm]: 145x204
EAN: 9788324602018
ISBN: 9788324602018
ID: 83818

Zobacz również

Kotler o marketingu. Jak tworzyć zdobywać i dominować na rynkach
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...