BESTSELLEROWA PROMOCJA

KLIKNIJ i zobacz 25 najlepszych tytułów z 25% rabatem!

O książce

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Ocena:
(1 opinii)

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy", a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:

  • sobie (personal branding),
  • firmie (komunikacja korporacyjna),
  • produkcie (komunikacja produktowa),
  • swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju)

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Superieure des Sciences Commerciale d`Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. "Anatomia władzy" o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

Opinie naszych Klientów (1 opinii)Napisz swoją opinię

Świetna książka, dla osób, które piszą!

Ciekawie napisana i przyjemnie się ją czyta. Praktyczne skazówki dla osób, które wiążą swoją przyszłość z pisaniem, marketingiem i copywritingiem. Ogólnie dla wszystkich tych, którzy posługują się słowem. Bardzo pomaga w tym jak budować historie, które naprawdę mogą wpłynąć na sprzedaż. Dużo przykładów i fajne połączenie tradycyjnej książki z nowoczesnymi technikami ;)

autor opinii: Karolina Nowak

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: one press
Autor: Eryk Mistewicz
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Wymiar [mm]: 140x208
EAN: 9788324635238
ISBN: 978-83-246-3523-8
ID: 206958

Zobacz również

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...