TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Marketing partyzancki

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:

  • 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego
  • przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy
  • strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach
  • sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny
  • wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu

"Marketing partyzancki" to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer business
Autor: Conrad Jay Levinson
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 424
Wymiar [mm]: 170x240
EAN: 9788326412523
ISBN: 9788326412523
ID: 211359

Zobacz również

Marketing partyzancki
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...