TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

* Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
* Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
* Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

* jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
* jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
* jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
* jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
* jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
* jak podsuwać innym motywy do działania,
* jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
* jakie słowa wzbudzają czujność.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 178
Wymiar [mm]: 145x215
EAN: 9788324604289
ISBN: 83-246-0428-6
ID: 129591

Zobacz również

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...