TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna

To pierwszy podręcznik w Polsce, który prezentuje tak szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na problem marketingu politycznego. Kolejne rozdziały zapoznają czytelnika z podstawowymi pojęciami i koncepcjami w tej dziedzinie, z modelami zachowań wyborczych, z problematyką segmentacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, a także z rolą mediów w reklamie politycznej. Wiele miejsca poświęcono też zagadnieniom sondaży, debat i kampanii politycznych. Autorzy często odwołują się do badań własnych, toteż ich rozważania są mocno osadzone w rzeczywistości społeczno-politycznej.

Każdy, kto interesuje się polityką, powinien tę książkę przeczytać – każdy, kto polityką się zajmuje, musi tę książkę po prostu znać.

Po książkę tę powinni sięgnąć wszyscy, którzy planują aktywnie uczestniczyć w przyszłych wyborach. Polecamy lekturę osobom chcącym zaistnieć w polityce, a także tym, które chcą im pomóc w osiągnięciu tego celu.

"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."

Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 670
Wymiar [mm]: 165x240
EAN: 9788389574763
ISBN: 83-89574-76-4
ID: 17565

Zobacz również

Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...