TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Media. Uzależnienia, fakty i mity

Książka koncentruje się na analizie psychologicznej mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania.

Uzależnienie od środków masowego przekazu ma charakter psychiczny, a jego skutki ujawniają się we wszystkich sferach funkcjonowania człowieka.

Książka przedstawia funkcje poszczególnych mediów i specyfikę ich oddziaływania, przybliża rolę środków masowego przekazu w kulturze, ukazuje istotę uzależnienia od mass mediów i kryteria diagnostyczne ułatwiające rozpoznanie go.

Charakteryzuje fizyczne, psychiczne i społeczne szkody wywołane nadużywaniem mass mediów i uzależnieniem od nich, zawiera propozycje oddziaływań profilaktycznych skierowanych do nadawców i odbiorców przekazów medialnych oraz rozprawia się z mitami i błędnymi przekonaniami na temat roli mediów w życiu społecznym.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Autor: Joanna Chwaszcz, Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS
Ilość stron: 192
Wymiar [mm]: 110x165
EAN: 9788373632349
ISBN: 83-7363-234-4
ID: 26253

Zobacz również

Media. Uzależnienia, fakty i mity
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...