TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Myśl jak Twój klient

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż!

* Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
* Zbuduj relacje z klientami
* Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.

Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów.

* Sposoby poznawania oczekiwań klienta
* Czynniki wpływające na decyzje o zakupach
* Zdobywanie zaufania klientów
* Rozmowy i spotkania z klientami
* Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta
* Strategie sprzedaży
* Przyspieszanie decyzji o zakupach

Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Helion
Autor: Bill Stinnett
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 322
Wymiar [mm]: 145x210
EAN: 9788324600724
ISBN: 83-246-0072-8
ID: 129524

Zobacz również

Myśl jak Twój klient
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...