TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Negocjacje fair play

Dlaczego tak wiele transakcji, które świetnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy, często uważają, że uścisk dłoni lub podpisany kontrakt - dojście do "tak" - jest ostatecznym celem targów, a nie początkiem wspólnego przedsięwzięcia. W "Negocjacjach fair play" Danny Ertel i Mark Gordon tłumaczą, jak przestawić się z filozofii podpisywania umów (koncentracji na osiągnięciu porozumienia) na filozofię ich wykonywania (dopilnowanie, żeby przynosiły firmie zysk, kiedy atrament na papierze już wyschnie).

Autorzy pokazują, jak:

  • Potraktować umowę jako środek, nie jako cel, poprzez zadanie sobie pytania, czego oprócz "tak" potrzebujemy od naszego kontrahenta.
  • Konsultować się z osobami zainteresowanymi, ustalając kto będzie nam potrzebny, żeby osiągnąć coś więcej niż tylko porozumienie.
  • Wyznaczać wzorce, które pomogą pokierować wspólnym zachowaniem już po podpisaniu umowy.
  • Przedstawić swoje wątpliwości - w sposób, który i tak doprowadzi nas do porozumienia i jeszcze dalej.
  • Powstrzymywać kontrahentów od podejmowania zbyt wielu zobowiązań - zwiększając prawdopodobieństwo tego, że wywiążą się ze swojej części umowy.
  • Biec poza linię mety - poprzez sprecyzowanie, jak dotrzeć od "tak" do ostatecznego celu.

Posiłkując się licznymi przykładami z wielu branż, krajów i stanowisk, autorzy pokazują, jak ich podejście do tworzenia filozofii wykonania sprawdza się w różnych znanych kontekstach umów handlowych - takich jak fuzje i przejęcia, wspólne przedsięwzięcia, alianse i relacje między klientem a dostawcą. Książka nie tylko zawiera istotne rady dla negocjatorów indywidualnych i zespołów negocjacyjnych. Pozwala także menedżerom traktować negocjacje jak krytyczny proces biznesowy, który tworzy rzeczywistą wartość dla ich organizacji.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes
Autor: Danny Ertel, Mark Gordon
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 240
Wymiar [mm]: 150x225
EAN: 9788377460245
ISBN: 9788377460245
ID: 187420

Zobacz również

Negocjacje fair play
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...