TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej!

* Opracuj skuteczne metody marketingowe
* Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów
* Zaprojektuj odpowiednie materiały promocyjne

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe.

"Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.

* Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju
* Budowanie wizerunku firmy
* Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy
* Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych
* Nawiązywanie kontaktów biznesowych
* Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogłoszeń
* Sztuka prowadzenia prezentacji
* Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy
* Budowanie grupy lojalnych klientów

Przeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 540
Wymiar [mm]: 170x245
EAN: 9788373618862
ISBN: 83-7361-886-4
ID: 129546

Zobacz również

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...