TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VII

Wstęp


Część I. Koncepcje zarządzania

Rozdział 1. Refleksje o zarządzaniu - zarządzanie a ekonomia, rola menedżera w organizacji (Marek Lisiecki)

Rozdział 2. Nietendencje tendencji w zarządzaniu (Ireneusz Maj)

Rozdział 3. Wybrane aspekty metody kluczowych wskaźników ryzyka w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym (Joanna Niewiadoma)


Część II. Zarządzanie w skali makro

Rozdział 1. Perspektywy rozwoju polsko-rosyjskiej wymiany handlowej w najbliższej przyszłości (Witold Kołbuk)

Rozdział 2. Rola finansów publicznych w stymulowaniu innowacji (Paweł Kawalec)

Rozdział 3. Zarządzanie smart city (Janusz Wiśniewski)


Część III. Zarządzanie przedsiębiorstwem

Rozdział 1. Modelowanie rozwoju nadążnego przedsiębiorstwa (Magdalena Wyrwicka)

Rozdział 2. Udział rodzin w zarządach i radach nadzorczych przedsiębiorstw rodzinnych - na podstawie badań spółek akcyjnych zarejestrowanych w Polsce (Marek Pawlak)

Rozdział 3. Własność intelektualna w postaci praw ochronnych na znaki towarowe jako część przedsiębiorstwa (Kinga Machowicz)


Część IV. Społeczne aspekty zarządzania

Rozdział 1. Przedsiębiorczość czynnikiem kształtowania relacji osobowych w zarządzaniu firmą (Arkadiusz Jabłoński, Agnieszka Marek)

Rozdział 2. Zarządzanie wizerunkiem organizacji pozarządowej z perspektywy współpracy międzynarodowej (Elena V. Kucheryavaya)

Rozdział 3. Sieciowość jako tendencja w zarządzaniu - Szkoła sieci organizacyjnych (Organizational Network Scholarship) i obszary jej zastosowania w zarządzaniu (Kalina Grzesiuk)

Rozdział 4. Charakterystyka sprawców oszustw w kontekście zarządzania organizacją (Anna Pilarczyk)


Część V. Zarządzanie zasobami ludzkimi

Rozdział 1. Umiejętności menedżerskie jako zasób instytucji zbiorowego inwestowania (Dariusz Filip)

Rozdział 2. Candidate experience jako kluczowy obszar employer branding w zarządzaniu zasobami ludzkimi (Monika Wawer)

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Autor: Marek Pawlak
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 258
Wymiar [mm]: 170x240
EAN: 9788380614581
ISBN: 978-83-8061-458-1
ID: 399297

Zobacz również

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VII
27.30 zł
  • Wysyłamy w ciągu 24 h
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...
 - okładka książki

Sprawozdawczość w procesie zarządzania i oceny działalności przedsiębiorstwa

Helena Żukowska, Anna Spoz, Grzegorz Zasuwa (red.)
 - okładka książki

Zarządzanie grupą przedsiębiorstw

Marek Pawlak
 - okładka książki

Uruchamianie działalności gospodarczej i komercjalizacja produktu

Marek Pawlak
 - okładka książki

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

Marek Pawlak (red.)
 - okładka książki

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

Marek Pawlak (red.)
 - okładka książki

Pobór podatków samorządowych

Artur Krukowski
 - okładka książki

Główne wyzwania i problemy systemu finansów publicznych

Jan Głuchowski, Alicja Pomorska, Jolanta Szołno-Koguc (red.)
 - okładka książki

Zawartość informacyjna polityki rachunkowości. Wybrane problemy

Helena Żukowska, Bogna Sawicka (red.)
 - okładka książki

Wojna w kosmosie Przewrót w geopolityce

Jacek Bartosiak, George Friedman
 - okładka książki

Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce. Próba oceny z perspektywy teologii moralnej

Adam Zadroga
 - okładka książki

Prawo podatkowe w kazusach i zadaniach

Michalina Duda, Beata Kucia-Guściora, Monika Münnich
 - okładka książki

Osoba ludzka a bezrobocie. Analiza filozoficzno-pedagogiczna

Magdalena Łuka
 - okładka książki

Relacje zawodowe i osiągnięcia osobiste jako czynniki satysfakcji z pracy nauczycieli a ich indywidualne doświadczenia

Beata Jakimiuk
 - okładka książki

Uruchamianie działalności gospodarczej i komercjalizacja produktu

Marek Pawlak
 - okładka książki

Jak mówić o sobie dobrze. Opowiedz swoją historię i rozwiń skrzydła w życiu i biznesie

Aleksandra Więcka
 - okładka książki

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

Marek Pawlak (red.)
 - okładka książki

Danina publiczna w służbie samorządu

Artur Krukowski (red.)
 - okładka książki

Zarządzanie grupą przedsiębiorstw

Marek Pawlak