TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?

* Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
* Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
* Wprowadź nowy produkt na rynek

Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.

W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.

* Strategia dzielenia i podbijania rynku
* Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
* Produkty uniwersalne
* Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
* Zasady przetrwania na rynku
* Tworzenie kategorii dla produktów
* Wprowadzenie marki na rynek

Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: one press
Autor: Al Ries, Laura Ries
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 240
Wymiar [mm]: 176x250
EAN: 9788373618282
ISBN: 83-7361-828-7
ID: 153164

Zobacz również

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...