TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Polskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna

Książka M. Smoleń-Wawrzusiszyn to znakomite studium teoretyczne i empiryczne. Autorka tworzy naukowy model współczesnych oddziaływań sfery językowo-kulturowej związanej z marketingiem na dzisiejszą rzeczywistość Polaków. [...] Niewątpliwym osiągnięciem merytorycznym pracy jest, po pierwsze, charakterystyka dyskursu marketingu, pojmowanego w rozprawie jako najbardziej działająca zarówno na współczesne społeczeństwa, jak i pojedyncze osoby ideologia, koncepcja postrzegania, interpretowania i opisywania rzeczywistości w kategoriach konsumpcyjnych, w paradygmatach przechodzenia człowieka producenta w obywatela konsumenta. Badaczka świetnie poradziła sobie z charakterystyką językową tej najbardziej ekspansywnej, pierwszej narracji współczesności. Po wtóre, Autorka w sposób merytorycznie nośny scharakteryzowała te obszary współczesnej polskiej rzeczywistości społecznej (kulturowej), w których zaznacza swoją obecność dyskurs marketingowy. Ten swoisty dyktat musimy rozpoznawać zarówno na bazie ideowej, jak i językowych konkretyzacji. Autorka czyni to bardzo dobrze, a jej książka do świetny raport o współczesnym konsumpcjonizmie, który staje się nowoczesną „religią".


Prof. dr hab. Kazimierz Ożóg (fragment recenzji wydawniczej)

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Autor: Magdalena Smoleń-Wawrzusiszyn
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 258
Wymiar [mm]: 167x240
EAN: 9788380615472
ISBN: 978-83-8061-547-2
ID: 409164

Zobacz również

Polskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna
29.25 zł
  • Wysyłamy w ciągu 24 h
  • Dostawa za jedyne 8.90 zł
    - sprawdź
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...