TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Psychologia zachowań konsumenckich

Książka została uhonorowana nagrodą EDUKACJA XXI w kategorii "podręcznik akademicki" przyznawaną podczas Targów Książki Edukacyjnej w Warszawie.

Ta długo oczekiwana pozycja wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam.

Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nie posiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.

Opinie naszych Klientów (0 opinii)Napisz swoją opinię

Ta książka nie została jeszcze przez nikogo oceniona

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 288
EAN: 9788387957568
ISBN: 83-87957-56-9
ID: 444913

Zobacz również

Psychologia zachowań konsumenckich
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...