TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii.

Odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań z zakresu psychologii, psychologii reklamy, marketingu i zachowań konsumenckich. Niezwykłą zaletą książki jest przystępne ukazanie skomplikowanych, często nieświadomych mechanizmów oddziaływania reklamy na człowieka.

Adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: psychologów, specjalistów w dziedzinie marketingu, przedstawicieli nauk humanistycznych i wszystkich osób zainteresowanych reklamą - zjawiskiem tak powszechnym w naszym codziennym życiu.

Informacje techniczne

Oprawa: twarda
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Dariusz Doliński
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 320
Wymiar [mm]: 170x240
EAN: 9788374891523
ISBN: 9788374891523
ID: 17468

Zobacz również

Psychologiczne mechanizmy reklamy
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...